zaterdag 22 maart 2014

Wie het kleine niet eert...

Ik ben vandaag gezllig met mijn neefje Maxwell aan het knutselen geweest bij mams thuis...


Twee pakketjes van Zeeman, een flesje lijm, wat geduld & klaar waren de superschattige paaskuikentjes. Of zitten er ook paashaasjes tussen?


Ik heb inmiddels trouwens ook een affo. Wel een kleine affo, maar daarom mijn motto van vandaag. Wie het kleine niet eert... Weten jullie nog dat er in 2012 een heuse huisjesrage ontstond. Ik was vast van plan 366 huisjes te gaan maken. Maar al snel kwam de klad erin. Zo'n huisje was net iets te bewerkelijk om dagelijks te maken & toen ik ergens halverwege februari al heel erg achter liep op schema, belandden de huisjes in twee lange slierten aan de deur om daar een jaar te hangen & vervolgens in de mand met losse blokken, ideetjes etc. te belanden. Toch wel zonde. En toen ik iets zocht om 'even' af te maken, kwamen de huisjes weer tevoorschijn. Ik had er 26 gemaakt Eén huisje is een weeshuisje gebleven & de andere 25 mochten met elkaar in een quiltje belanden.


De stof voor de sashings had ik al in 2012 gekocht bij de Sampler. Een mooie petrol, wat goed paste bij de Kaffe Fassett-stofjes van de huisjes. Vinden jullie het geen schattig wijkje geworden zo? Voor de bies nam ik een Fassett-stofje uit mijn voorraad & aan de achterkant kwam ook een fleurig Fassett-stofje.


Ik quiltte de huisjes alleen rondom de blokjes & om de raampjes & deurtjes door & zo ontstond er in korte tijd een heuse AFFO. Yoepie!!!! Nu gauw verder met mijn andere quiltprojectjes. Daar zijn jullie vast ook nieuwsgierig naar. Ik zal ze de volgende keer laten zien (laten we hopen dat dat niet weer zo'n poos gaat duren als er nu tussen dit & mijn vorige blogje zat)

2 opmerkingen:

  1. Love your little chicks and bunnies! Oh, and your Kaffe houses are lovely. Fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige huisjes-AFFO geworden. Je paashaas-kuikentjes zijn erg lief!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...