vrijdag 1 juni 2012

Lekker weg

Ik ga zo mijn spulletjes inpakken, want ik ga lekker een dagje weg. We gaan met een stel meiden een geheim uitje doen met  mijn aanstaande schoonzusje. Nog één keer als vrijgezel op stap voordat ze over een paar weekjes gaat trouwen met mijn broer. En ik heb er zin in! Hopelijk hebben we een beetje mooi weer op de plek waar we heen gaan. Maar anders is het toch wel leuk denk ik. Alleen moeten we dan wel onze regenponcho's aandoen. En ach, er zijn ook overdekte dingen waar we heen kunnen. Waar gaan we naartoe? Dat moet natuurlijk nog even een beetje geheim blijven. Zaterdagavond ben ik weer terug, maar dan zal ik waarschijnlijk te moe zijn om te bloggen.Zondag zal ik jullie laten weten waar ik geweest ben. Tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...