maandag 4 juni 2012

Superdagen

Ik zag zojuist op allerlei blogs verhalen voorbij komen van de Singerdag bij Atelier Bep. Ik had er graag bij willen zijn, maar ik moest al een hele poos ergens anders zijn. Zoals jullie inmiddels wel weten gaat mijn broer trouwen eind juni met zijn bruid. En dit weekend vierden we het vrijgezellenfeestje van de bruid. We gingen in totaal met 10 meiden op stap. En als de bruid heel hard roept op het moment van de verloving: "Het maakt mij niet uit wat we gaan doen met mijn vrijgezellenfeestje als het maar in Disneyland is", tja, dan ga je toch met zijn allen naar Disney in Frankrijk. Hoewel  ze van tevoren duidelijk gezegd had wat ze wilde doen, was het voor de bruid toch een verrassing, maar wel een zeer aangename. We hebben dan ook een prachtige dag gehad met stralend weer. Het was wel vermoeiend, omdat we twee keer 8 uur in de bus moesten zitten. Dus we kregen weinig slaap. Maar goed, alles voor het goede doel. De bruid genoot & wij als vriendinnen dus ook. Op deze foto zitten we met zijn zessen te wachten tot het karretje van Space Mountain (een achtbaan) vertrekt... Wij hebben allemaal een roze t-shirt aan. Zien jullie de spanning op onze gezichten?

Zaterdagnacht waren we heel laat weer thuis, dus gisteren heb ik lekker bijna de hele dag in mijn pyama zitten duffen. En ik ben ook weer begonnen met de huisjesquilt. In januari begon ik heel enthousiast met het maken van Kaffe Fasset-huisjes, maar al snel kwam de klad erin. Vorstverlet, andere werkzaamheden & al wat meer, zorgden ervoor dat er maar 12 huisjes af waren & ik daarop bleef steken. Gisteren kwam de inspiratie weer & heb ik eerst die eerste twaalf huisjes aan elkaar gezet & er nog 5 extra gemaakt. Zo is het eerste slingertje huizen af. En dat slingertje hangt nu met een kledinghanger aan de deur tot te wachten op zijn vriendjes. Kijk maar eens hier...


Mijn plan is nu om elke dag twee huisjes te gaan maken, zodat ik in december een volledige quilttop zal hebben. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken.

1 opmerking:

  1. Mooi hé in Eurodisney, eigenlijk is een dag te kort..
    Geweldig die 8banen, zou er ook wel weer eens naar toe willen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...