dinsdag 30 augustus 2016

Terug van weggeweest deel III - De Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Breda

En weer een verhaaltje van één van mijn avonturen. Vriendjelief en ik zijn speciaal een dag eerder naar huis gekomen om de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Breda te bezoeken. Nou ja, ik ging erheen op vrijdag met mams en een bee-genootje & hij ging thuis opruimen & uitrusten van de reis (is het niet de allerliefste?!?) Na een rit van een uur ofzo waarin we veel bij te praten hadden over de vakanties (ik had mams tenslotte ruim een maand weinig gezien, omdat de vakanties bijna overlappend waren), kwamen we aan in Breda & vonden al snel de Grote Kerk. Helaas heb ik geen foto's van de buitenkant, maar je moet me geloven dat deze net zo mooi was als de binnenkant.


Wat een mooie kerk! En wat hingen er veel quilts!


Soms wist je gewoon niet goed waar je moest kijken, zoveel was er te zien. 


En als je quilt dan in één ruimte hangt met dit prachtige grafmonument, is dat toch helemaal geweldig?


Er was heel veel variatie in quilts te zien in Breda. Hieronder zie je een aantal favorieten van mij. 

   

     

  

    

    

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...