maandag 20 februari 2017

Vol overgave

Vol overgave aan de Sweet Surrender. Dit jaar is het minstens één keer per maand weer een feestje. Afgelopen weekend was het weer zover, Sweet Surrender-dag bij Den Haan & Wagemakers in Amsterdam. Joepie! En wat een mooie eerste blokken komen er voorbij. Dat belooft heel veel goeds voor de toekomst...


Wat dachten jullie van deze bjoeties van Mieke. Zo mooi! En wat aan de veilige kant. Het rechter blok is verre van veilig, maar gewoon knallend leuk.


Of deze leukerds van Yvonne? Helemaal top met de schilderen-op-nummer-achtergrond.


Hier de op-zijn-kop-blokken van Jeannet. Even je hoofd een beetje draaien dan zie je hoe tof ze zijn!


En wat dacht je van dit verkleinde blokje van Judith. Wat een monnikenwerk, alle patronen met 20% verkleinen... Maar ook al zo mooi gedaan.


En hier de blokken van Wilma. Te leuk met dat blauw erin. En wat denk je? Mijn eigen blokken heb ik niet op de foto gezet. Ach, dat komt nog wel een keertje. Ik word er in elk geval helemaal blij van al zijn ze nog niet helemaal af door alle quiltsteekjes die ik aan mijn Irish Circles aan het zetten ben. Nog één rand te gaan...


En dan kan ik hopelijk nog voor we op reis gaan de bies eraan zetten. En daarom moest hij natuurlijk even mee. Alle bruine stofjes bekijken voor de ideale bies. En ik heb hem gevonden. Als hij erom zit, zal ik een foto ervan maken.


En dan ben je in Amsterdam en dan komt er zomaar ineens zo'n leuke tas tevoorschijn. Helemaal enig! En zoooooo mooi gemaakt. Ik zou bijna aan een nieuw project beginnen als ik niet al zoveel te doen had.


En tussen al het geklets, stofjes uitzoeken voor de volgende blokken van de Sweet Surrender, tips van de juf krijgen etc. door, werden er ook nog serieuze audities gehouden voor de rand van de Irish Circles van Jeannet. Ben benieuwd of hij de finale haalt, maar dat zien we vast 1 april (nee, geen grap) wel... Het was weer een superinspirerende en gezellige ochtend daar in Amsterdam. Over 3,5 week mag ik weer. Joepie!!!


8 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk blog, nu je eigen blokjes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om naar zo iets leuks uit te kunnen kijken.
    Wat een mooie blokken komen er weer voorbij, ook de tas is inderdaad erg leuk.
    Fijne week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, oh die punten met applicaties! En die tas, super!
    Succes met de cirkels.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super mooie applicaties laat jij zien van de Sweet Surrender. Ik ben op dat thema een aan het maken voor mijn kleindochter Rosa en noem hem dan ook Sweet Rosa met allemaal zelf verzonnen applicaties. Veel succes met je Irish Circles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. All the sweet surrenders are lovely. I especially like the one with the background fabric of black out lined flowers on white with the beautifully colored appliqued flowers. I am also making SS and have reached the stage of putting the body of the quilt together which has been a challenge with all the bias edges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat jullie maken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Marieke,
    Altijd leuk om nieuwe blogjes van jou te lezen! Je en je moeder maken mooie quilts.
    Mocht je ooit het patroon van de Irish Circles willen verkopen ... ik hou me aanbevolen want ik wil deze zeker ook wel n's een keer maken! ;-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...