woensdag 6 april 2011

Eindelijk een foto

Deze quilt heb ik al een behoorlijk poosje af, maar ik heb er nu pas een foto van gemaakt. Ik heb de quilt zelf ontworpen op ruitjespapier & oorspronkelijk was het de bedoeling dat de grotere vakken 5 verschillende effen kleuren zouden krijgen. Maar toen ik de stof met pioenen bij Samsara Quilting zag, was ik verkocht & moest & zou ik deze gebruiken in mijn quilt. Alle andere stofjes zijn stoffen uit mijn verzameling op dat moment. Ik wilde lekker felle kleurtjes gebruiken naast het wit (dat van de Ikea afkomstig is) Voor de achterkant kocht ik stof in Lisse, maar omdat die niet breed genoeg was besloot ik een baan ertussen te zetten. Ik heb de quilt gequilt met borduurgaren dat ik in Engeland gekocht heb toen ik op bezoek was bij mijn broertje. Al met al vind ik het een erg leuke quilt geworden, waar we veel plezier van hebben. Hij heerlijk over de bank & soms kruip ik er lekker onder.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...