woensdag 17 januari 2018

Verrassings verjaardagsbee

Over een paar weken ben ik jarig. Helaas kunnen paps en mams daar niet bij zijn omdat ze op vakantie zijn in de bergen voor 5,5 week. Ze wilde nog even terugvliegen, omdat het dit jaar een speciale verjaardag is (pssssttt.... niet verder vertellen, maar ik word 40). Maar dat vond ik wat te gortig worden. Al een paar maanden geleden had ze dus gezegd dat ik zaterdag 13 januari vrij moest houden voor iets leuks en ik mocht niet weten wat. Hoorde alleen vorige week dat ik om 13.15 uur bij mijn ouders moest zijn en dat ik iets quilterigs moest meenemen. Ze had een verrassing voor me. En wat een verrassig, mams had een verrassings verjaardagsbee georganiseerd met allemaal lieve quiltsters vanuit heel Nederland. Zoooooo leuk!


Een tafel vol met lieve quiltsters...


Speciale quiltgebakjes en lekker cupcakes...


Superleuke quilterige kadootjes die natuurlijk meteen gebruikt moesten worden. Mooie roze, rode en witte en Jen Kingwell stofjes en Goofse hartjes. En ook nog andere toffe kadootjes zoals leuke blikjes, handige quilthulpmiddeltjes en een Lampe Berger van paps en mams. Ik werd echt verwend.


Veel geklets en gelach (ook over foutjes die je soms maakt wanneer je teveel kletst tijdens het aan elkaar zetten van hexagonnen...


En supermooie quilts van Jeannette...


Van Moniek...


Van Annette...


En van Mieke. Kortom een middag met een gouden randje. Eentje om in te lijsten en lang na te genieten. Lieve ladies, superbedankt voor deze leuke middag. Leuk dat jullie op mijn verrassingsfeestje wilden komen. Volgend jaar weer?!?


En met de Goofse hartjes en de mooie stofjes ben ik gelijk aan de slag gegaan. 40 hartjes in een quiltje. De eerste 36 zitten al aan elkaar vast. Nu bedenken wat ik met de randen en de overige 4 hartjes ga doen...

6 opmerkingen:

  1. :o)) wat een heerlijk verjaardags quilt feestje heb je gehad :o)) Beter kan eigenlijk niet hè
    lapjes en vriendinnetjes en familie bij elkaar !
    Wat een mooie quilts laat je zien :o)) De kleine vierkantjes waar een stukje links op de foto van te zien is ... vind ik zo lief :o)( is foto van Anette ?)
    En dan nog je Goofse hartjes , past helemaal bij deze dag !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing. Zo wil ik mijn verjaardag ook wel vieren, haha. Leuke cadeaus heb je gekregen en mooie dingen laten de Bee-sters zien. Geweldig. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er uit als een super gezellige dag! Met taartjes in stijl en prachtige quilts. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een goed (quilt) jaar toegewenst! Hartelijke groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing voor je verjaardag, dat was lief van je moeder. Mooie quilts worden er geshowd. Leuk zoals je bezig bent geweest met de hartjes.
    Van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke verrassing! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Dikke kus en knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk deze verrassing, Alvast een fijne verjaardag gewenst, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...