maandag 21 maart 2011

Dit wordt mijn quiltblog

Ik kwam dit blog weer tegen bij Blogger. Zal het maar gaan gebruiken voor mijn quiltdingen enzo... Dan kan ik mijn bezigheden een beetje bijhouden (hopelijk) Afgelopen weekend het ik het midden van mijn medaillonquilt in vreemde kleuren afgemaakt. Hier het resultaat:



Ik ben er erg blij mee. Het blok is 21" groot geworden, de uitleg over het blok komt van deze site:


Maar het effen middendeel heb ik vervangen voor een andere ster, ontworpen in EQ, om zo wat saaiheid te voorkomen.

Ook heb ik met mams een nieuwe quiltwinkel ontdekt: Marijke Hesse in Rotterdam. Een leuke, winkel met een superaardige dame die ons hielp! Volgende week gaan we weer een bezoekje brengen als we bij oma op bezoek gaan...

1 opmerking:

  1. Ik vind dat andere blok in je ster erg mooi geworden.

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...