woensdag 30 maart 2011

Nieuw project

Afgelopen zaterdag kocht ik deze solids bij Marijke van Hesse in Rotterdam...



En samen met deze stoffen die ik al een poos geleden op de Stoffenbeurs had gekocht...



Ga ik een samplerquilt maken uit dit boek...



En het eerste blok is al af!



Het is een Railfence-blok dat ik op de naaimachine van mijn moeder gemaakt heb. Mijn eigen naaimachine is kapot & ben nu aan het sparen voor een nieuwe, dus zolang naai ik met de machine bij mams thuis. Het boek waar dit blok uit komt kreeg ik van mijn stoere broer, mijn lieve schoonzus & mijn allerliefste neefje. Er staan 24 verschillende blokken in dit boek, met stap-voor-stap uitleg over de technieken waar ze mee gemaakt zijn. Mijn plan is om alle boeken één-voor-één te maken & zo alles onder de knie te krijgen. Ook leuk is dat er heel veel quilts van cursisten van Lynne Edwards in staan, dus inspiratie genoeg!

Oh ja... mijn kook-blog vind je hier: Marieke Kookt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...