zaterdag 4 juni 2011

York

Gisteren ben ik met mijn broer naar York geweest. Na een rit van een uur of 2 (mede door files) zijn we als eerste naar het Quiltmuseum gegaan. Er hingen mooie quilts, maar om eerlijk te zijn viel het geheel me een beetje tegen. Voor £6,- verwacht je toch wel redelijk wat, maar het museum was klein waardoor er maar weinig quilts te zien waren. We waren dan ook al snel klaar met alle quilts bekijken. Ik heb nog een leuk charmpack van Moda & een paar schuimrubberen blokken gekocht & toen gingen mijn broer & ik lekker door de stad wandelen. York is echt een hele leuke stad met mooie gebouwen & leuke winkels. Ik heb gezellig bij kunnen kletsen met mijn broer & we hebben een erg leuke dag gehad. Hieronder een aantal foto's van onze dag.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...