zaterdag 25 augustus 2012

Weekendje weg in eigen land

Zo zijn we zomaar even een weekendje weg in eigen land. Mijn schoonouders hebben een huisje gehuurd in Drenthe & wat doe je dan? Je gaat natuurlijk een rondje rijden. En je komt de meest geweldige plekjes tegen. Wat is Drenthe toch mooi met prachtige heidevelden! Misschien dat ik uit de kleuren van deze foto wel wat inspiratie voor een toekomstige quilt kan halen?!? Vast wel ;-)



En dan kom je zomaar ineens een quiltwinkel tegen in Frederiksoord. Natuurlijk konden we die niet links laten liggen & ik heb een paar mooie lapjes weten te scoren. Maar lieve quilters, deze geweldig leuke winkel gaat dicht. Wat is dat jammer zeg. Hopelijk is er nog een lief persoon, die de winkel over wil nemen. Want wat een prachtige lokatie voor een winkel met onze favoriete artikelen!



Ps. Dit blogje schreef ik met de iPhone van mijn lieve vriendje. Vandaar dat de foto's onderaan staan. Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik het kan veranderen (het is nu veranderd)

3 opmerkingen:

  1. Zoooooooo mooi is Drenthe !!!! geniet ervan! (gaat de quiltwinkel dicht?)
    groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drenthe is inderdaad heerlijk! Probeer Brabant ook eens, zal je verassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drenthe staat op mijn lijst om nog naar toe te gaan dus ben benieuwd!! Zelf ben ik pas terug van een weekendje weg Breda en dat is ook echt de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...