zaterdag 25 mei 2013

Druk, druk, druk

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig schrijf, maar ik heb het de laatste tijd een beetje druk. Waarmee dan? vragen jullie je natuurlijk af. Nou gewoon, met van alles en nog wat. Zelfs in een weekend dat ik helemaal alleen thuis ben, omdat mijn lieve vriendje in het buitenland zit, ben ik constant heen en weer aan het vliegen. Gelukkig heb ik soms nog wel wat tijd om te quilten, maar dat wilde ik jullie nu niet laten zien. Het is buiten van dat trieste weer, dat levert geen mooie foto's op van mooie quiltprojecten. Maar ik wilde jullie wel een geheimpje vertellen. Psstt... niet verder vertellen hoor ;-)


Kijk, dit mooie plekje wilde ik met jullie delen. Ik ben er vandaag geweest met mijn lieve schoonzusje Mirjam voor een overheerlijke high tea.


Kijk eens wat een mooi uitzicht we hadden in het theehuis. En we hebben genoten van de meest lekkere hapjes & theetjes die we maar konden wensen. Doordat het zonnetje vandaag lekker scheen, hebben we zelfs in een zomers zonnetje kunnen zitten. Want in zo'n glazen theehuis zit je snel lekker warm.


Zie je ons gezellig zitten? Jullie vragen je natuurlijk af waar dit geweldige plekje is. Oke, ik zal het jullie vertellen, want als quilters delen we dat soort pareltjes gewoon met elkaar. Nou gewoon een klein hal uurtje rijden bij Hoofddorp vandaan. In Nieuwveen, bij theehuis [H]eerlijk aan de Amstel. Wil je er ook eens naartoe, dan moet je hier (klikkerdeklik) maar even kijken. Van zo'n leuk uitje kom je gewoon helemaal vrolijk weer thuis. Volgende keer laat ik jullie weer wat quiltdingetjes zien hoor. Don't worry!

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit, was vandaag lekker in de zon, hebben we nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn er verwend met de zon en lekkers, wat wil een mens nog meer.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat genoteerd, hoor!! Ik hou wel van zulke adresjes........;)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...