zondag 31 augustus 2014

Quilten op de camping

Ik heb de sneeuwmannen-quilt schandalig verwaarloosd het afgelopen jaar. Maar hij is wel heel leuk & eigenlijk wil ik hem komende kerst wel gaan gebruiken in huis. Hij mocht dus mee met vakantie, een ideale tijd om lekker ontspannen te gaan quilten. En ook nog eens lekker warm 's avonds met een quilt op je schoot. Dus zat ik er zo bij 's avonds...


De gaslamp aan, dikke trui met capuchon aan (het was echt koud), voetjes op een visserskrukje, de quilt in de ring op schoot & een hoofdlamp op mijn hoofd. Superhandig!!! Want de led-lampjes verlichtten zo precies het gedeelte waar ik mee bezig was. Het was alleen jammer dat het lampje stuk ging :-(


Maar met de quilt op tafel, bij het licht van de gaslamp werkte het ook goed. Ik ben zoals je wel begrijpt een flink eind opgeschoten met deze quilt & ga hem de komende weken helemal afmaken. Dan kunnen jullie hem in volle glorie zien.

4 opmerkingen:

  1. Het is of ik naar mezelf kijk, zo ingepakt op de camping. Ik heb het dan ook echt altijd koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik benieuwd naar je quilt!
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit je er knus bij, zo op de camping! Ik ben heel nieuwsgierig naar je quilt...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Hi Jebent een echte die hard! Wat zou ik van jou genieten op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...