woensdag 11 januari 2012

Even snel... Dear Jane & huizen bouwen

Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest & heb niet zoveel zin gehad om te bloggen. Wel heb ik gequilt. Ik heb aan mijn blokken van mijn Baby Jane gewerkt. Inmiddels heb ik er al 15 af. Een overzicht zie je hier (klik)

Ook heb ik een aantal huisjes gebouwd. Ik ben bij t/m 9 januari. Maar ik vind het bouwen van de huisjes een mooi zaterdagochtendwerkje. Meestal ben ik al vroeg wakker & heb ik nog 2 uurtjes alleen aan de eettafel voor mijn lieve vriendje wakker wordt. Dan kan ik me mooi op de huizen storten. Wel heb ik de huisjes ook in een overzicht gezet. Klik daarvoor hier (klik)

 Beide links staan ook aan de zijkant bij mijn lijstje met pagina's. Mocht je nou ook je huisjes in zo'n mooi overzicht willen plaatsen (of je Dear Jane-blokken), laat dan een reactie achter bij dit bericht & dan stuur ik je de lege html-tabel naar keuze met instructies hoe je jouw overzicht op je blog zichtbaar krijgt bij Blogspot (sorry, voor andere providers weet ik niet precies hoe je html in kunt voegen) Zo, dat was het voor nu. Ik ga nu nog even verder kijken naar Flash Point & genieten van de prachtige rozen die ik anderhalve week geleden van mijn schoonmama kreeg. Zijn ze niet mooi?!?

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dear jane blokken heb je gemaakt. En wat veel al! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n fan ben van de huisjes die ik op vrijwel alle blogs zie verschijnen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi. ik vind je overzichten erg makkelijk en ik zou het fijn vinden als je de html naar mij stuurt. Ik vind het leuk om je blog te volgen. Ik heb pas 4 DJ-blokken af maar ga er dit jaar hard aan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al terug helemaal beter?
    Leuke vrolijke huisjes zag ik in een vorig logje!
    Ik zit wel bij Wordpress met m'n blog maar mag ik die html-tabel met instructies van jou ff uitproberen? Niet voor huisjes, die besmetting is aan mij voorbij gegaan, maar voor m'n Dear sommeke.
    Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...