woensdag 11 april 2012

Kattenstreken

Als mijn bazinnetje bezig is met het maken van de geheime bruiloftsquilt & hij ligt even op de grond om bekeken te worden hoe de vorderingen gaan, dan kan je als ondeugende lapjeskat natuurlijk niet de kans voorbij laten gaan om hem even uit te testen. En ja hoor... hij ligt & rolt erg lekker. Zo'n quilt wil ik ook wel! Ik geloof dat mijn baasjes het minder leuk vonden, want ik moest direct nadat ze deze foto genomen hadden weer van de quilt af. Gemeen he?


poot van Roos

3 opmerkingen:

  1. Ja dat zijn echt kattenstreken. Daar waar jij aan 't lezen bent gaan ze zitten op je borduurpatroon.
    Maar het geeft ook wel weer een huislijk gevoel zo'n spinnende poes.
    Hij schiet al op je weddingring.
    Ziet er al mooi uit.
    Succes verder en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is me ook wat katten en quilts want ze liggen zo lekker dat is gewoon een gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...