donderdag 12 september 2013

Mijn aanwinsten

Misschien dat jullie me al een beetje
misten. Maar ik ben weer terug hoor. Nou niet helemaal terug in Nederland, maar wel in Blogland. Afgelopen week zat ik met een deel van de familie in de Elzas. Leuk vakantie vieren enzo. Maar daar schrijf ik dit weekend over als we weer terug zijn in Nederland. En nu denken jullie vast... "Elzas?!? Zou ze ook in Sainte Marie-aux-Mines geweest zijn?" Ja, dat ben ik. Gezellig samen met mams. En we hebben daar een superdag gehad. En nu zit ik gewoon nog even te genieten van mijn aanwinsten met mijn moeie voetjes omhoog op de bank. De twee bovenste boeken waren een koopje. De Japanse lapjes kon ik niet weerstaan. En het onderste boek was een geweldig kado gekregen van mijn lieve mams (alvast voor mijn verjaardag in februari) Kunnen jullie je voorstellen dat ik geniet?


Morgen gaan we alweer naar huis. Dan kan ik hopelijk de mooiste foto's die ik met mijn camera gemaakt heb met jullie delen. Het blijft toch een beetje behelpen het typen op zo'n iPhone 😉

1 opmerking:

  1. piep, leuk een bezoek aan St Marie, een droom van mij.
    maar mij hoofd wil wel...maar lijf laat me soms in de steek...
    maar ik geniet van alle mooie blogs die erover geschreven worden,
    mooie aankopen heb je daar en heerlijk verwend met een hieuw boek, zaaaalig geniet ervan

    knufje Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...