vrijdag 30 augustus 2013

Een schattig, klein winkeltje

Samsara Quilting in Lisse vond ik al een leuk winkeltje, toen ze nog op hun oude plek zaten, in de garage van het huis van de eigenarese, maar nu ze verhuisd zijn naar hun nieuwe pand is het helemaal een klein quiltershemeltje geworden. Het begint al als je aan komt lopen. Kijk de dames eens gezellig zitten daar buiten in het zonnetje...



 Kijk eens wat een leuke naambordje op het raam?!? Mocht je er niet zeker van zijn, je zit hier goed.


De lapjes staan al in het raam. En als je dan de mooie blauwe voordeur open doet...


Dan belandt je in een klein quiltersparadijs. Waar je ook kijkt staan rollen met stofjes, gesneden lapjes, mooie dingetjes en nog meer van wat een quiltershartje begeert.


Lapjes achter de toonbank


Lapjes naast, in & onder het raam...


Rollen stof in kasten langs de muren...


En af en toe een mooi quiltje of een leuke krans om te laten zien wat je met al die mooie lapjes maken kunt.


Voor elk seizoen wat. Is dit niet een schatje voor aan de muur met kerst?!? En als je dan uitgekeken bent, kun je ook nog even naar boven.


Daar staat namelijk een lange tafel om lekker aan te zitten werken & een bank om lekker even uit te puffen van alle uitzoek-activiteiten. Misschien wel met een kopje thee?!?


En ja, ook daar hangen quiltjes. En wat zie ik nou?!? Nog meer lapjes om aan ter voelen, te bewonderen of gewoon heel hebberig mee te nemen...


En als jouw favoriete lapje nog niet gesneden is, dan doet Jacqueline dat gewoon even tussendoor voor je. Zo, dat moet vast een succes worden die leuke, nieuwe winkel van Samsara Quilting. Wil je er ook eens heen?!? Neem dan hier (klik) een kijkje. En combineer je bezoekje met een dagje Keukenhof (in het voorjaar) of een bezoekje aan het strand Langevelderslag. Er is genoeg leuks te doen in de buurt.

3 opmerkingen:

  1. Ja, dit ziet er wel HEEL verleidelijk uit. Mooie winkel geworden. Mocht ik ooit in de buurt zijn, ga ik zeker aan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ieke, dat ziet er uit als een adresje dat ik maar eens moet gaan bezoeken. Leuke winkel.
    Eigenlijk heb ik nog een vraag over die leuke koppeling van je Dear Jane designwall rechts boven aan je blog. Zou je me willen zeggen hoe en waar ik zo iets vinden kan? Het lijkt me leuk om op deze manier mijn vorderingen bij te houden....
    Groetjes
    Wilma Malenstein
    wilmamalenstein@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...