zondag 25 januari 2015

Zaterdagavond

Terwijl mijn lieve vriendje met zijn ouders en broer zat te rummikubben, heb ik lekker aan mijn Prince zitten werken. De laatste kleine rondjes werden op het middenstuk geappliqueerd.


Ik mag hierna beginnen met het vullen van het middenstuk. Hiervoor heb ik al een paar ideetjes in mijn hoofd, maar die zien jullie vanzelf voorbij komen hier op mijn blog. Morgen zal ik alsnog het stukje over de gezellige dag bij Bep schrijven. Dat hadden jullie nog tegoed. Met oma gaat het trouwens weer beter. Ze hebben bepaalde medicatie gestopt & ze kletst weer met de mensen om haar heen. Terwijl ze maandag totaal niet meer reageerde op wat dan ook. Nog bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige blogje. 

3 opmerkingen:

  1. Het wordt heel bijzonder.
    Mooie keus heb je gemaakt.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat het met oma beter gaat!! Veel plezier met je Prince, het begin is er!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat je met de Prince bent begonnen; ik ben al benieuwd naar het vervolg! En wat een goed nieuws, dat het met je oma weer een stuk beter gaat.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...