zaterdag 31 december 2016

Oudjaarsdag

Oudjaarsdag... de laatste dag van 2016. Meestal ben ik gewoon aan het werk, maar nu het vandaag zaterdag is ben ik lekker thuis. En wat doe ik zoal vandaag?


Nou gewoon zoals heel veel mensen lekker naar de Top 2000 kijken en vooral luisteren op tv. Meebleren met alle steengoede nummers die voorbij komen. Creep van Radiohead op dit moment! Helemaal top!


Er moesten oliebollen en appelflappen gebakken worden voor het Oud & Nieuwfeestje bij mijn broertje vanavond. Een taak die ik graag op me nam. Zouden we genoeg hebben zo?


En vriendjelief en ik zijn lekker aan het hobby-en aan de eetkamertafel. Hij is druk bezig met het in elkaar zetten van een bouwpakket voor bij zijn modeltrein (een loopbrug dit keer)


En ik maak de laatste vier hoeken voor de laatste rand van de Irish Circles. De andere twee kanten zitten al aan de grote lap vast en het zou wel heel fijn als ik zo op de valreep van 2016 nog een top af krijg :-)
Maar dat gaat vast lukken als ik nu weer snel verder ga.

Fijne jaarwisseling allemaal! En ik zie jullie in 2017 vast wel weer!

dikke knuffel
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Gezellig, zo met z'n 2-en je hobby beoefenen.
    Fijne jaarwisseling , geluk, gezondheid en liefdevol 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk relaxt samen lekker bezig zijn met je eigen hobby en wat leuke muziek erbij . Wat wil je nog meer!
    Jullie ook een gezellige jaarwisseling bij je broer.
    De oliebollen en appelflappen zien er heerlijk uit.

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New year to you - nice to have hobbies to do at the same table

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker samen aan de hobby!mijn maatje heeft ook als hobby modeltreinen, en samen doen we ook allebei graag lezen dus het woord vervelen is hier nog nooit gevallen!alle goeds voor het nieuwe jaar.stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...