zondag 17 april 2011

Corso & bloemenmeisjes

Dit weekend was het corso van de Bollenstreek & omdat mijn broertje in het hart van de bollensteek woont, moesten we daar uiteraard heen. Naar Lisse was niet te doen met al het verkeer, maar Voorhout (waar mijn broertje woont) was goed te bereiken. We zijn het corso gaan bekijken in Sassenheim op het smalste deel van de route. Vorig jaar zag ik het corso 's avonds in Noordwijk, maar overdag is ook een belevenis. Wat een mensen! En wat een mooie wagen... We hebben er weer van genoten dit jaar...



Verder heb ik dit weekend een aantal flying geese aan elkaar gezet voor de 2e rand van mijn medaillon-quilt, ik heb wat quiltsteekjes gezet op mijn Irish Chain & ik heb samen met mijn moeder het Flower Fairies-quiltje voor mijn schoonzusje voltooid. De poes vond het trouwens heerlijk dat ik bezig was met de Irish Chain. Toen ik even een korte pauze nam, zag ze haar kans & installeerde ze zich prinsheerlijk tussen de quilt...



Ik kan helaas nog niet het quiltje met de Flower Fairies laten zien. Het is een quiltje voor mijn schoonzusje & ik wil dat zij hem als eerste ziet als hij helemaal af is. Mijn moeder mag hem quilten van mij. Zij vind dat enorm leuk om te doen & ik ben al bezig met een reusachtige Irish Chain, dus nu kan zij haar gang gaan met het Flower Fairies-quiltje.



ps. ik zal morgen even voor de mensen die erin geinteresseerd zijn een korte uitleg geven hoe ik die tabel maakte waarin ik mijn CWDQ laat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...