maandag 11 april 2011

Zonnig weekend

En toen was het weekend alweer voorbij... Waarom gaat dat altijd zo snel? Dit weekend heb ik vooral heerlijk genoten van het mooie weer. Vrijdagavond ging ik met mijn lieve nicht uit eten. We aten heerlijk bij Azul in Haarlem & hebben daarna nog even op een terras wat zitten drinken. Het was wel een beetje koud, maar toch wel uit te houden.


Zaterdag moest ik eerst wat aan het huishouden doen & ik moest boodschappen doen, maar ik heb wel even kunnen patchen tussendoor. Ik moet nog steeds één zijde van de rand aan mijn Irish Chain quilt maken & ik ben daar maar mee aan de slag gegaan. Inmiddels ben ik een stuk verder & kan de rand bijna aan de quilt gezet. 's Avonds zijn mijn lieve vriendje & ik op bezoek geweest bij mijn zwager in Hilversum. Was erg gezellig, het ijsje dat we aten bij de ijssalon was erg lekker & de film 'Despicable Me' is een aanrader (vooral als je van melige tekenfilms houdt)

Zondags ben ik met mijn ouders naar Rotterdam geweest voor de tentoonstelling 'Quilts & Breeuwen' bij het historisch schip de Delft. Het was niet heel erg druk & er hingen niet heel veel quilts, maar mijn moeder & ik hebben ons uitstekend vermaakt. Ik heb nog een paar lapjes gekocht om lekker te aaien... Eén quilt vond ik helemaal geweldig. Dat was een quilt met allemaal bootjes waarbij de zeilen echt opbolden. Ik heb er een foto van gemaakt & zal vanmiddag proberen hem te plaatsen. Paps heeft zich ook vermaakt met alle andere dingen die er op de werf te doen waren. Gezellig zo'n uitje met zijn drien.

's Middags heb ik gezellig bij mijn ouders in het zonnetje zitten patchen. Met mijn rode haar & lichte huid ben ik wel mooi voor het eerst verbrand dit haar, maar... De eerste rand om mijn feathered-star is af. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen voor mijn medaillon-quilt helemaal af is... Ik ga nu een flying geese-rand maken. Verder hebben we gezellig bij mijn broer gegeten & daarna met zijn vieren Harry Potter 7 gekeken. Die films blijven leuk, maar deze was wel erg spannend.



Oh... ik zie nu een foutje in de rand van de Feathered Star, moet het vanmiddag dus maar even herstellen. Zien jullie het ook?!?

ps. dit weekend heb ik ook mijn kookblog omgezet naar Blogger. Hier het nieuwe adres: MariekeKookt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...