vrijdag 22 april 2011

Quilt ontworpen

Oh... wat is het toch een lekker weer! Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen om van een vroeg paaswekend te kunnen genieten & ben toen met mijn lieve vriendje even langs de quiltwinkel in Amstelveen gegaan. Ik wilde een paar solids voor bij de stofjes die ik laatst liet zien kopen, zodat ik een quilt voor mijn allerliefste neefje kan gaan maken. Ze hadden een onwijs mooie rode & een supercoole groene stof. Dus die twee zijn het geworden. Na de quiltwinkel zijn we even langs de jachthaven in Leimuiden gegaan. Mijn vader & broer hebben daar een bootje liggen & wij gingen even een kijkje nemen. Was goed te doen hoor, zo'n paar uurtjes op het water...

Mijn lieve vriendje is nu aan het honkballen & ik heb bij mijn ouders m.b.v. EQ een quiltje voor mijn allerliefste neefje ontworpen. Dit is het ontwerp... Laten jullie weten wat je ervan vindt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...