maandag 2 mei 2011

Drukke week & nieuwe boeken

Zo, dat was een drukke week. Mijn broer & zijn gezin waren over uit Engeland & uiteraard moest er veel bijgekletst & geknuffeld met het lieve neefje worden. Vandaar dat ik weinig geblogd heb, maar de schade ga ik wel weer inhalen hoor ;-)

Dat mijn broertje kwam betekende ook dat hij de bij Amazon bestelde boeken voor mij & mijn mams meenam. En ik ben er zooooo blij mee! De eerste twee boeken die ik laat zien zijn echte 'coffeetable-books' Dikke boeken met de ene na de andere mooie quilt erin. Ik blijf erin bladeren & me vergapen aan de quilts... Hieruit zal ik veel inspiratie halen, denk ik...

Quilts aorund the world Quilts 1700-2010


De andere boeken die mijn broertje voor me meebracht gaan over Amish Quilts. Ik heb een aantal fatquarterpacks van Kona Solids liggen & wil daar een Amish Quilt mee gaan maken. Deze twee boeken zijn dus researchmateriaal. Ik kocht ze vooral omdat ze heel goedkoop waren 1 pence & 2 pond (exclusief verzendkosten) Pas toen ik ze kreeg had ik door dat de twee bij elkaar horen. In het ene boek staan voorbeelden van Amish-quilts, in het andere de patronen om ze zelf te maken. De boeken zijn al wat ouder, maar de quilts erin zijn gewoon reuzemooi. Ik denk dat ik nog wel meer boeken over Amish-quilts aan ga schaffen, maar dat is voor de volgende bestelronde...

World of Amish Quilts Amish Quilt Patterns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...