dinsdag 19 april 2011

Nieuwe stofjes

 

Deze magneet kreeg ik voor mijn laatste verjaardag van mijn stoere broer, mijn lieve schoonzusje & mijn allerschattigst neefje. En hij is goed van toepassing op mij. Want ik hou er erg van om op een avond al mijn stofjes te gaan bewonderen. En dat wil ik nu delen met jullie. Ik zal vaker stoffen uit mijn collectie laten zien, gewoon omdat ik dat leuk vind & omdat ik hoop dat het wat inspiratie geeft.

Als er bij Hancock's of Paducah zijn producten gratis verstuurt, dan bestellen mijn moeder & ik daar graag stoffen & quilthandigheden. Onze laatste bestelling was van begin april & ik bestelde toen een aantal überschattige boerderijstoffen van Timeless Treasures. Vinden jullie die koe niet te cool gewoon? En de appeltjes zijn zo mooi grafisch gestylleerd... Ik vind ze gewoon helemaal leuk! Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, maar ik denk dat ze een bestemming gaan krijgen in een quiltje voor mijn schattige neefje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...