vrijdag 9 september 2011

1e ster van sterrenrand

Afgelopen maandag liet ik jullie hier de sterren zien die ik 'ontworpen'had met EQ5 voor de volgende rand van mijn medaillonquilt. Helaas ben ik nog steeds niet geheel in de quiltmodus & heb ik dus niet veel aan quilten gedaan. Wel heb ik gisteren de eerste ster gemaakt van de sterrenrand.


Dit is hem geworden. Het blokje is in totaal 6" groot & de ster in het midden is 4,25" groot. Best wel klein dus. Met dit blokje was het nog wel te doen, maar er zitten ook sterren met veel stukjes tussen waarbij de stukjes nog kleiner worden. Dat zal dus peuteren worden, maar ach. da's ook weer een uitdaging. De komende tijd zullen jullie regelmatig sterren langs zien komen.

Komende zondag gaan mams & ik samen naar de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Leiden. Ik ben benieuwd naar de quilt die er hangen & naar de winkeltjes die er staan. Wie van jullie gaat nog meer? Misschien tot ziens ;-)

ps. als iemand ook deze leuke sterren wil maken & als je dan EQ5 hebt, dan kun je mij een berichtje sturen met je e-mailadres & dan stuur ik het EQ5-bestand van de sterren naar je toe.

2 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden dit blok. Wat is het toch een leuk programma dat EQ ik zelf heb 6. Alvast veel plezier zondag en de zin die krijg je vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blok heb je snel gemaakt. Ik ga jammer genoeg niet naar Leiden. Volgend jaar is de tentoonstelling weer aan onze kant van het land, dus dan ga ik wel weer.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...