maandag 5 september 2011

Sterrenrand aan de medaillon-quilt

Ik heb afgelopen week niet zoveel gepatcht & gequilt, maar ik heb wel een volgende rand voor mijn medaillon-quilt bedacht. Ik ben op dit moment bezig met een klein randje met driehoekjes, daarna volgt een randje met hele schattige bloemetjesstof & daarna wil ik een bredere gepatchte rand gaan maken met verschillende sterren. Afgelopen week heb ik met EQ5 de blokken voor deze rand getekend. Ik moet in totaal 40 sterren gaan maken, maar ik heb er meer getekend, zodat ik de leukste eruit kan halen. De sterren ga ik 'on point' zetten & ze worden 4,25 inch groot. Ik denk dat het wel een poosje zal duren voor ik deze rand af heb, maar dat is helemaal niet erg. Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden van de vorderingen.


3 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je dat zo hebt gedaan en wat zijn ze mooi leuk als je zelf kunt uitkiezen welke je wilt maken dit wordt straks een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sterren. Dat zal een mooi gezicht zijn al die sterretjes rond je quilt.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n sterrenquilt lijkt mij ook wel wat.
    In de SBS zaten er ook veel, maar alleen sterren doet het goed ook in deze kleurenstelling.
    Misschien een volgend project als de SBS is doorgepit en de NI top af is.
    Succes met de rest.
    Lia T

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...