maandag 12 december 2011

Nog 1 :-(

Helaas, ik heb de deadline niet gehaald :-( Het Sintweekend bleek toch drukker dan gedacht & ik kwam er niet toe om het laatste blok te maken. En afgelopen week heb ik door drukte & andere bezigheden ook amper gepatcht. Zaterdag heb ik pas weer wat quiltwerk opgepakt al kijkend naar de serie Game of Thrones. Wat overigens een topserie is! Mijn lieve vriendje & ik konden niet stoppen met kijken & kijken nu al vol spanning uit naar seizoen 2 met Carice van Houten erin. Ik heb dit weekend 2 rijen aan de top gezet & ik heb de gekleurde blokjesrand gemaakt, zodat ik die zodra het laatste blok af is & de laatste rij aan de quilt zit gelijk vast kan maken.

Maar weet je wat het fijne is van zelfopgelgde deadlines... Als je ze niet haalt, dan is er niks aan de hand & kun je op een ander moment gewoon fijn verder gaan. Da's op mijn werk wel anders. Het goede nieuws is dat ik wel het een-na-laatste blok helemaal af heb! Wat een gepriegel was dat met die kleine middenstukjes. Maar, hij is er. En dat brengt het totaal op 120 blokken. Op mijn CWDQ-designwall kun je alle blokken tot nu toe zien. En ondertussen is mams ook nog steeds bezig met haar CWDQ & hoewel het einde nog niet helemaal in zicht is, begint zij ook al enorm op te schieten. Kijk maar eens hier.


Ik zal vanavond even een stukje typen over wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen week, want dat was me het weekje wel!

1 opmerking:

  1. Je blok ziet er perfect uit maar ik ben toch wel benieuwd wat je de afgelopen week hebt uitgespookt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...