woensdag 30 november 2011

Nog 2...

Het voelt bijna als een verjaardag deze laatste loodjes van de Civil War Diary Quilt. Ik ben gespannen aan het aftellen tot de blokjes klaar zijn. Gisteravond heb ik blok i3 gemaakt met de paperpiece-methode & dat betekent dus dat ik er nog maar 2 hoef! Joepie! Ik ben nu wat cupcakes aan het bakken, maar vanavond ga ik lekker verder met het volgende blokje. Alle stukjes stof liggen al gesneden & wel klaar, dus ik hoef ze alleen maar aan elkaar vast te naaien...


2 opmerkingen:

  1. Hup, hup, hup!! Ik moedig je even aan voor de laatste blokjes. Het blokje dat je hier laat zien is trouwens heel mooi. Wat een leuke stofjes bij elkaar.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toevallig kwam ik op je web-log terecht, heb gelijk je blog aangeklikt om het te volgen. Zo mooi en netjes werk je aan je blokken van CWD, vol bewondering alles bekeken. Ik ben ook van plan om er eens mee te beginnen, misschien komend jaar? Groetjes Ineke Hulzebos, Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...