maandag 14 november 2011

CWDQ-dag

Ik begreep van meerdere weblogs dat het de 14e van de maand tijd is voor een CWDQ-update. Nu heb ik jullie de laatste tijd al vaker updates gegeven van mijn CWDQ & zal dit waarschijnlijk de laatste maand zijn dat ik bezig ben met de blokken van de CWDQ. Maar toch wil ik één keer meegedaan hebben met de maandelijkse update. Ik laat niet alle blokken zien die ik deze maand gemaakt heb. Dat zijn er namelijk redelijk veel & een deel ervan heb ik al laten zien - klik hier. En daarom laat ik jullie nu alleen de laatste 6 blokken zien die ik vorige week gemaakt heb...


Met deze blokjes ben ik alweer heel blij. Ik kan nu bijna niet meer wachten om alle blokken af te hebben & de quilt in elkaar te gaan zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...