zaterdag 28 maart 2015

Wapperende Jane

Ik ben al een poosje bezig met mijn versie van de Dear Jane. Ik heb alle blokjes kriskras door elkaar gemaakt in romantische stofjes & hoewel ze al een poosje allemaal af waren. had ik nog niet de top volledig in elkaar gezet. 169 blokjes met sashings & minicornerstones was een flink karwei. Vanmorgen heb ik de laatste rijen aan elkaar gezet & kan ik dus beginnen met de punten.



En dus was er vandaag een romantische Jane aan het wapperen aan de waslijn bij mams thuis. De foto's zijn niet geweldig door het onstuimige weer, maar jullie krijgen in ieder geval een idee.



169 blokjes in romantische stoffen met vogeltjes, lieve meisjes, aardbeitjes, bloemen, rozen etc. Ik zal binnenkort wat betere foto's maken. Dan is het hopelijk wat beter qua weersomstandigheden.


Verder zijn mams & ik druk bezig met het volgende blok van de Bountiful Life. De pauw. Mams is zelfs al begonnen met het vastzetten. Ik ben nog bezig met de voorbereidingen van alle applicatiestukjes. Maar dat begint al op te schieten hoor. Fijne zaterdag!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig! en wat ziet de top er mooi strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ook zo wapperend kun je hem goed bewonderen hoor, succes met de puntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat wapperen maakt niet uit, hoor, we zien evengoed wel hoe mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb heerlijk je blog terug gelezen. En veel moois gezien.
    Doe ik eigenlijk nooit bij iemand.
    Het komt door je mandjes die wij ooit samen hebben gemaakt maar ik ben afgehaakt. En nu sinds een week weer ben begonnen hieraan. Dankjewel voor de inspiratie en natuurlijk is je dear jane PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is en blijft een geweldige quilt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilt! mooie kleur.
    Succes met de punten.

    GROETJES, EVELYNE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOHHHHH, wat is ze mooi, je romantische Jane! Supermooi werk van je, echt prachtig. En nu de "taartpunten"?
    p.s.: heb inmiddels vernomen, dat ook ik verkeerd geinformeerd was, en dat de QIP-dag op 20 juni is, en niet op 13 juni.
    Veel plezier met de rest van Jane en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je romantische Dear Jane is echt prachtig zeg.
    Daar mag je echt wel heel trots op zijn..................Liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...