maandag 22 juni 2015

In een hotel

Hoe fijn is het als je zomaar in je hotel even wat voorbereidend werk kan doen voor het Ramen Lappen?!?


Mooi doosje gevuld met vierkantjes, het lappie Ramen ernaast ter inspiratie & als ik geen zin meer heb, ook nog mijn e-reader voorhanden om lekker verder te lezen aan mijn boek (de e-reader zit in dat gekleurde hoesje met de grote parelmoeren knoop erop) Helaas kan ik nu niet slapen en omdat mijn lieve vriendje wel zijn nachtrust nodig heeft na een flinke rit, zit ik op de gang van ons hotelletje in Strasbourg dit berichtje te tikken. Morgen verder naar het zuiden & dan zijn we overmorgen op de eindbestemming, Corsica. Mocht je nog tips hebben, dan hou ik me aanbevolen. Vandaag genoten we alvast van deze prachtige kathedraal (alleen aan de buitenkant hoor)


Mooi hè?!?




3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...