dinsdag 14 februari 2012

Over Valentijnsdag & een wonderroos

Vandaag is het Valentijnsdag & wij hebben er niets aan gedaan. Tja, iets met commercie enzo. Mijn lieve vriendje is gaan trainen vanavond & ik ben lekker aan het bankhangen terwijl ik grappige tv-series op RTL5 aan het kijken ben. Kortom, een relaxte avond. Maar toch horen bij Valentijnsdag rozen. Eigenlijk rode rozen, maar roze rozen zijn een mooi alternatief. En roze rozen staan voor volmaakt geluk & plezier hebben samen. En roze rozen zijn mijn favoriete rozen. Ik kreeg een paar weken geleden een mooie bos roze rozen van mijn schoonmama & één van die rozen blijkt een wonderroos te zijn. Hij staat nog steeds fier in een flesje op de tafel te bloeien. Zijn blaadjes zijn al weg, zijn vriendjes liggen al 2 weken in de vuilnisbak, maar deze ene roos blijft een plaatje om te zien. En dat al ruim 3,5 week lang. Ik ben benieuwd hoe lang ik er nog van kan genieten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...