woensdag 22 februari 2012

Uitslag Give-away Geese Flying to York

Goedemorgen allemaal, dank jullie voor de leuke reacties op mijn nieuwste quilttop. Ik had jullie beloof dat ik een kleine give-away zou houden & dat je mee kon doen met de loterij als je voor vandaag een reactie achter liet bij het blogje. Dat hebben 5 mensen gedaan & dus heb ik zojuist 5 lootjes gemaakt. Sorry, hier geen moderne internetfratsen etc., maar gewoon papieren lootjes zo voelde het net een beetje Sinterklaas ;-)


Toen nam ik met de camera in de hand één lootje uit het doosje (wat overigens nog best lastig is)


Ik vouwde het lootje open (wat nog lastiger is dus) & tadaa....


Evelyne, van Eef's Needle heeft de give-away gewonnen. Evelyne, als je mij je adres zou willen mailen, dan stuur ik het pakketje na mijn vakantie naar je op.

Wat heb ik verder gedaan de afgelopen dagen? Wat denken jullie? Ik heb de eerste quiltsteekjes in mijn pas voltooide top gezet. Alle ganzen krijgen een randje. Wat ik met de grijze & witte banen ga doen weet ik nog niet, maar dat zie ik vanzelf wel. Ik hoop dat deze quilt lekker snel klaar is, zodat mijn lieve vriendje er lekker onder kan kruipen als hij dat wil.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...