woensdag 14 november 2012

Er is wat jaloezie in het spel

Sinds ik met de Nearly Insane begonnen ben, werden de andere projecten waar ik aan bezig een beetje jaloers. En dan met name Jane begon flink tegen te sputteren. Waarom ben je nou zo hard bezig met die rood/witte blokjes van 6 inch & laat je mijn blokjes, die zo schattig klein zijn liggen? Je hebt toch alle stofjes ervoor al uitgezocht?

En tja, de klachten van Jane kon ik toch niet negeren. Dat verdient zo'n dame niet. En dus heb ik afgelopen weekend lekker wat blokjes gemaakt van deze geweldige quilt. Mijn Dear Jane wordt romantisch & het was ook wel weer eens leuk om met die lekkere snoepstofjes aan de gang te gaan. Vogeltjes, bloemetjes & kersjes, allemaal even schattig. Kijk, dit is de opbrengst van een weekendje steekjes zetten. 7 blokjes, helemaal voltooid. En leuk dat ik ze vind! 


Lieve Jane, ik beloof je dat ik je niet meer zo lang zal laten liggen in het vervolg. Maar vergeef me als ik soms ook wat steekjes quilt aan mijn Irish Chain of als ik schattige applicaties maak voor Henrietta Whiskers of als ik nog een blokje van de Nearly Insane maak. Dat zijn namelijk ook onwijs leuke quilts om te maken & zij verdienen het ook om soms wat aandacht te krijgen.

Blok 3 van de Nearly Insane

Wil je alle blokken, die ik gemaakt heb van Dear Jane bekijken, klik dan hier (klik)
Wil je de blokken van mijn Nearly Insane bekijken, klik dan hier (klik)

7 opmerkingen:

  1. Prachtige blokken, zowel van Jane als van de NI. Erg leuk om naar te kijken. En succes met het onderlinge uitvechten...
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de kleuren zijn echt prachtig!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net even in je Dear Jane album gekeken: wat werk jij netjes! Alle puntjes keurig en de geappliceerde rondjes zijn echt mooi rond. Daar kan menig quiltster nog wat van leren.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat zijn dit ook weer mooie blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ieke,
    Ik vind het altijd leuk om over al je verschillende quilts te lezen. Vooral de Nearly Insane lijkt me intensief!
    Je reisverslag naar Istanbul heb ik met veel interesse gelezen (net als hoe je naalden en een threadcutter mee moet nemen :-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ieke,
    Ik vind het altijd leuk om over al je verschillende quilts te lezen. Vooral de Nearly Insane lijkt me intensief!
    Je reisverslag naar Istanbul heb ik met veel interesse gelezen (net als hoe je naalden en een threadcutter mee moet nemen :-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie blokken zie hier. Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...