donderdag 1 november 2012

Henrietta Whiskers gaat verder

Liet ik jullie een paar dagen geleden de eerste zes blokken van mijn Henrietta Whiskers-quilt zien. Inmiddels heb ik alle applicatieblokken af. En ik heb ze zelfs al aan elkaar gezet met mijn Singertje. Ik ben nu alleen aan het twijfelen wat ik nu ga doen. Ga ik het patroon volgen & twee stroken aan de boven- & onderkant zetten om de quilt ietwat te verlengen? Of ga ik meer stroken erbij doen, zodat het een quklt voor op het bed van Sophie wordt? Of ga ik zelf nog 3 applicatieblokken erbij ontwerpen, zodat ik op die manier een langere quilt krijg? Ik kan nu niet meteen beslissen & ga er dan ook een rustig over nadenken. En natuurlijk helpt het wel om af en toe het resultaat tot nu toe te bewonderen...

Oh ja, de foto is gemaakt met Instagram, dus de kleuren zijn niet levensecht

1 opmerking:

  1. Maar hij is heel mooi geworden!
    Denk er nog maar even rustig over na, je moet straks nergens spijt van hebben........

    succes

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...