zaterdag 13 april 2013

Vandaag in Haarlem

Vandaag in Haarlem is het feest bij de Sampler. De winkel bestaat namelijk 25 jaar & dat wordt de komende maanden gevierd met speciale acties. Vandaag leek het wel alsof er slingers in de winkel hingen.


De jellyrol-actie was aan de gang & overal in de winkel hingen waslijnen met daarover stroken stof in de meest uiteenlopende kleuren. En in plaats van met de neus naar beneden om in de bakken met stofjes te snuffelen, staken de neuzen van de aanwezigen vooral in de lucht om de mooiste stroken uit al dat moois te zoeken.


Ik mocht voor mams een jellyrol samen stellen. En al snel bleek dat ik zin had in iets roods in reproductiestoffen. Met wat hulp van de lieve dames van de Sampler had ik al snel dit rijtje bij elkaar gezocht. Pure snoepstofjes. Ik ben benieuwd wat mams daarvan gaat maken.


Maar de jellyroll-actie was niet de enige reden om een bezoekje te brengen aan de Sampler. Mams volgt namelijk de bee daar & daarom mocht zij een quilt inleveren (tijdelijk dan) voor een tentoonstelling in de lesruimte boven. Mams heeft aan haar zusje gevraagd of die tijdelijk haar bankquilt af wilde staan voor dit doel & dus hangt er nu een quilt van mams aan de muur bij de Sampler.


De zwart/grijze logcabin heeft mams gemaakt & hij hangt prachtig zo naast die geweldige CWDQ van één van haar medebeeleden. Het was grappig dat er twee dames de ruimte in kwamen lopen & volop mams quilt begonnen te prijzen, zonder te weten dat mams hem gemaakt had :-) Er hingen ook nog andere mooie quilts. 


Zoals deze 4 schatjes. Geweldig mooi gemaakt & superinspirerend om te zien!


En wat dachten jullie van deze bjoetie!!! Ik krijg zin om zoiets te gaan maken in blauwtinten. Maar voor ik mag beginnen met wat nieuws moet ik eerst verder met het quilten van de Geese Flying to York (klik) En daar heb ik nieuwe quiltnaaldjes voor gekocht, dus we gaan vol goede moed weer verder. Verder heeft mams nog hardloopschoenen gekocht bij Run2Day. En een tripje naar Haarlem op zaterdag is niet compleet zonder een bezoekje aan de markt waar ik deze mooie bos bloemen van mams kreeg voor in mijn nieuwe oude blauw-witte kan.

3 opmerkingen:

  1. Wat fantastisch, al die hangende stroken. Het lijkt echt feest! En wat hangen er mooie quilts. Als ik weer eens in Haarlem ben, moet ik beslist naar die winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil met vorige week. In ieder geval erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een keer zo te winkelen voor mooie stofjes. Dat was vast genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...