maandag 4 juli 2011

Dobrodošao (welkom)

Gisteren vertelde ik over onze avonturen in Toscane. Vandaag zal ik het hebben over de heerlijke week die we hadden in Kroatië. Omdat het in Toscane wel heel warm was, boven de 30 graden, wilden we naar een gebied waar het weer wel mooi was, maar waar het net iets minder warm zou zijn. Mijn broer, zijn aanstaande & mijn lieve nichtje waren op vakantie in Kroatië op een echte familiecamping & na wat heen-en-weer-gebel besloten mijn lieve vriendje & ik ook daarheen te gaan. Het werd een erg geslaagde week met mooi weer, goed gezelschap, een mooie kust, veel leuke dorpjes om te bezoeken & veel lol. De camping waar wij zaten lag op een aantal kilometers van het stadje Rovinj in Istrië. Een schilderachtig stadje dat op een soort eilandje gebouwd is. Hier een korte impressie van onze tijd in Istrië...



We zijn ook nog een dag in Venetië geweest met de boot, maar daarover morgen meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...