vrijdag 8 juli 2011

Tijd voor weekend...

Ik heb er nu al zin in... Mijn lieve vriendje is niet thuis & nu kan ik dus ongestoord mijn gang gaan thuis. Vanavond lekker op de bank kruipen met mijn Irish Chain, die nu echt heel erg op begint te schieten. Eerst lekker een salade met garnalen eten & daarna heerlijk naar allemaal suffe programma's kijken, terwijl ik aan het quilten ben. Misschien krijg ik zelfs alle diagonalen van de kettingen af. Dan kan ik beginnen met het tekenen van de bloemen.

Maar eerst moet ik nog iets meer dan een uur werken. Da's even minder.

Oh... ik lees net op het weblog van Dutchquilts dat de nieuwe Quiltmania uit is. Ik ga dus maar even kijken of ze hem al hebben bij de boekwinkel & dan kan ik die mooi lezen op mijn relaxavondje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...