zondag 24 juli 2011

Verjaardagen, regen & opruimen

Dit weekend was een druk weekend. Eén verjaardagskadootje kopen, naar twee verjaardagen toe & ook nog eens de zolder opruimen bij mijn ouders thuis. Ik ben nu dus moe... En om even lekker te ontspannen ben ik bezig geweest met mijn medaillonquilt. Sinds de laatste post erover die ik plaatste (klik hier) heb ik er zowel de rijen Flying Geese die je op het bankje ziet hangen als een nieuwe rand toegevoegd. Dit is een neutrale rand van roze stof met in de hoeken kleine pinwheels. De volgende rand wordt een klein randje met zaagtandjes & daarna volgt een rand Klosjes (geïnspireerd door alle mooie klosjesquilts die rondgaan in Blogland) Ik heb nog geen idee hoe de quilt er uiteindelijk uit gaat zien, maar dat is ook het leuke aan deze quilt... De onvoorspelbaarheid. Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat. Kijk dit is de medaillonquilt tot nu toe...


Roos de poes vindt hem ook mooi, zien jullie haar ook zitten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...