maandag 18 juli 2011

Een nieuw blokje CWDQ

Mijn mams & ik zijn bezig met het maken van onze eigen CWDQ. Maar omdat ik met andere dingen bezig was, heeft dit project enige tijd stil gelezen. Ik had voor een aantal blokken de stofjes al gesneden & die zitten ook netjes in mijn bakje om te naaien, maar ik had de blokken nog steeds niet in elkaar gezet. Afgelopen weekend heb ik de CWDQ maar weer ter hand genomen. Mijn streven is om de top voor 5 december af te hebben, zodat ik daarna een volgend groot project kan beginnen.

Afgelopen weekend heb ik één blok helemaal voltooid. Het heet Picket Lines & is een erg vrolijk blok geworden. Kijk maar...


Dit is blok 68 van de 121. Dat betekent dat ik er nog 53 te gaan heb. Ik ben benieuwd wat mams af heeft. Zij heeft wat meer tijd dan ik om te patchen & te quilten, omdat ze nog steeds met haar pootje omhoog in het gips zit.

Het volgende blok dat ik ga maken is The Great Bazaar. Je kan hem al in mijn to-do-bakje zien zitten...


Als je hier klikt, dan kun je het overzicht met de blokken zien.

2 opmerkingen:

  1. Weer een mooi blok erbij en het volgende ziet er ook goed uit.Prachtige stoffen in het volgende blokje. Ik hou van oude stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Heleen. Ik vind het stofje voor het volgende blok ook helemaal geweldig. Het is inmiddels af & zal hem na het weekend showen (& dan laat ik gelijk een aantal blokken van mams zien)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...