vrijdag 12 augustus 2011

Nieuwe blokken van mams & mij

Mams & ik zijn zoals ik al eerder meldde al een poosje bezig met de Civil War Diary Quilt uit het boek van Rosemary Youngs. We begonnen ermee toen mams haar eerste quiltles had gehad & zo enthousiast werd dat ze behalve de lesquilt nog iets wilde gaan maken. De CWDQ leek ons wel een mooi project & de eerste blokjes waren toch echt niet zo moeilijk. Inmiddels zijn we 11 maanden verder & zijn we ruim over de helft van de quilt. Vandaag laat ik de nieuwste blokken die we gemaakt hebben zien. Het is een redelijke oogst, maar dat komt een beetje doordat ik voor 5 december de top af wil hebben. Dan is het namelijk tijd voor een nieuw groot project: de Dear Jane (waar ik overigens nu al stofjes voor aan het verzamelen ben) Kijk hier zie je onze nieuwste CWDQ-blokken in een mooie collage... (pssst, als je op de foto klikt, dan opent een groter plaatje)

 
Dit zijn de nieuwste blokken van mijn quilt.

 
En dit waren de nieuwste blokken van mams quilt.

Wil je een overzicht van alle gemaakte blokken zien, klik dan hier.
Voor een designwall van mams quilt, klik dan hier.
En voor een designwall van mijn quilt klik dan hier.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...