donderdag 4 augustus 2011

Volgend blokje

Ik heb weer een blokje van mijn CWDQ af. In een vorige post kon je al een glimp van het blok in wording aanschouwen, maar nu het af is wil ik het jullie officieel laten zien. Dit blok heet the Great Bazar & is eigenlijk een blokje gemaakt met het Snowball-patroon. Ik vind dit blokje eg leuk, mede door de schattige roosjes in het midden van elk sneeuwballetje.


Ik moet wel een beetje op beginnen te schieten met de blokken. In december wil ik namelijk beginnen aan mijn Dear Jane & de top van de CWDQ moet wel voor die tijd af zijn, anders vrees ik dat het er niet meer van gaat komen om hem af te maken. Op dit moment zijn 70 blokken helemaal klaar & er zitten in mijn bakje al 5 blokken gesneden klaar om in elkaar gezet te worden. Ik moet me er maar eens op gaan storten!

Wil je trouwens alle tot-nu-toe gemaakte blokken van mij & mams zien, dan moet je hier maar eens een kijkje nemen. Wil je alle blokken op hun goede plek zien, klik dan hier voor mijn quilt of hier voor die van mams.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...