maandag 8 oktober 2012

Granny squares haken

Van quilten komt even weinig terecht (alhoewel, ik ben wel bezig, maar kan weinig nieuwe dingen laten zien). Ik zag een poosje geleden een kussen dat ik heel mooi vond. Maar de prijs vond ik wat minder. 40 euro voor een simpel kussen met erop een klein gehaakt rondje. Dat moest ik toch zelf wel kunnen maken & dus ben ik aan de slag gegaan met een haaknaald & de mooiste kleurtjes haakgaren. In het begin was het lastig, maar met wat hulp van mams & het wereldwijde web had ik al snel mijn eerste kussenhoesje gemaakt.


En inmiddels heb ik dus een nieuwe verslaving erbij. Haken! Mijn vingers staan niet stil & ik ben ook begonnen met het haken van een deken gemaakt van granny squares. Elke dag haak ik één vierkantje  die stop ik dan in de Venz-pot die vroeger bij mijn oma stond.


Ik ben van plan om een jaar lang elke dag één vierkantje te gaan maken. Dan hou ik ook nog tijd over om andere dingen te doen, zoals mooie quilts maken. Een mens moet bezig blijven, toch?!?


1 opmerking:

  1. Volgens mij heb jij er geen moeite mee om bezig te blijven.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...