maandag 15 juli 2013

Blogster-van-de-week

Deze week is de eer van de blogster-van-de-week voor een buitenlandse blogster. Een blogster, die supermooie quilts ontwerpt & waarover nu in heel de quiltwereld gepraat wordt. Mijn blogster-van-de-week is...

Vandaag is het tweede deel van haar fantastische quilt Love Entwined uit gekomen & ik heb nu al zin om er weer mee verder te gaan. Ook al heb ik nog steeds niet die verrekt kleine cirkeltjes op het eerste deel af ;-)


Iemand, die zo lief is om dit geweldige patroon met alle quiltsters over de hele wereld te delen, die verdient het gewoon om blogster-van-de-week te worden! Wil je ook meedoen met deze quilt, neem dan snel een kijkje in de Yahoo-groep van Esther. Daar vindt alle actie plaats & kun je de patronen downloaden, gezellig kletsen met andere quiltsters & de mooiste foto's van alle kompassen, die iedereen maakt, bekijken. Klik voor de Yahoo-goep op het plaatje hieronder!


5 opmerkingen:

  1. Leuk jouw kompas!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes me je rondjes, wordt erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor je kompas.
    Wat Esther betreft, ben ik helemaal met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het helemaal met je eens. Er zit zoveel tijd en liefde in dit ontwerp... en wij mogen er zomaar van mee genieten.

    Je kompasroos en rondjes zijn prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prachtig jouw kompas! Heerlijke kleuren en mooie stoffen. Ik hou er van.
    Groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...