maandag 10 juni 2013

Blog-van-de-week op maandag

Vandaag is het weer blog-van-de-week-dag & is het dus weer tijd om een blogster in het zonnetje te zetten. Zoals jullie misschien wel bekend is heb ik ook nog een ander blog, Marieke Kookt. Hierop probeer ik kookbelevenissen bij te houden, maar op één of andere manier lukt me dat niet zo goed. Mijn foto's worden niet echt mooi & ik post er ook niet echt vaak (hoewel ik me wel vaak voorneem om vaker dingen te posten) Wat ik wel doe, is andere kookblogs bewonderen & ik haal er ook vaak ideeën vandaan voor gerechten, die ik maak. Naast quilten is koken namelijk ook één van mijn hobby's. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen & dingen net even anders klaar te maken dan normaal.

Een blogster waar ik regelmatig lees is Klary Koopmans. Haar oude blog is ze helaas mee gestopt. maar gelukkig is ze vorig jaar een nieuw blog begonnen. Dat gaat niet meer exclusief over eten, maar ook over andere belevenissen. Haar oude blog staat nog wel online, dus neem bij beide een kijkje voor de lekkerste gerechten & mooie foto's.
Wat ik heel fijn vind aan Klary is dat haar recepten vaak net even een twist hebben, waar je zelf niet op zou komen, maar wat wel lekker is. Ik denk dat ik vanavond maar eindelijk eens de courgettesoep met appel klaar ga maken van Klary. Ziet dat er niet verrukkelijk uit?!?


Courgettesoep van Klary Koopmans (deze foto is van haar blog -klik- afkomstig)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...