zaterdag 15 juni 2013

Even checken

Zit alles in mijn tas?!?

• Blokken Dear Jane - check
• Zomerse terrasquilttop -check
• Blik met mandjes om te appliqueren - check
• Twee quiltjes om nog wat aan te quilten - check
• Fototoestel - check
• Goed humeur - check
• Zin in een leuke dag met quilters - check

Zo, alles staat klaar. Eerst nog even douchen & dan op naar Naaldwijk voor de Dear Jane dag in de Quilthoeve (klik) samen met mams!


Was ik toch bijna mijn quiltring & de mandjeslap vergeten. Gelukkig dat ik er nu achter kom, kan ik ze nog snel in mijn tas doen.

5 opmerkingen:

  1. Ha gezellig straks ontmoeten. Mij en zusje mis je niet hoor, wij lijken sprekend op elkaar.
    Tot straks
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat komt helemaal goed voor een gezellige dag........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...