woensdag 19 juni 2013

Mandjesdag

Het is weer mandjesdag vandaag. En met de mandjes, die ik maakte tijdens de Dear Jane dag (klik voor het verhaaltje hierover) is de oogst deze week erg groot. Ik heb namelijk wel 15 mandjes gemaakt. En dat brengt het totaal op 198. Nog 2 & dan heb ik er 200 gemaakt! Het begint op te schieten. Vandaag maakte ik de foto van de mandjes een beetje speciaal. Kijk maar


Ik was vanmmiddag namelijk gezellig bij mams & besloot de mandjes in haar tuin te fotograferen. De quilttop waar ze op vastgespeld zijn, is er eentje van mams. Ze gaat als een speer & binnenkort kan ik hem vast helemaal laten zien. Weten jullie al wat het is? Ik ga snel verder met het volgende mandje hoor, dan zit ik al op 199!

5 opmerkingen:

  1. Mooie oogst, die ticker gaat zo hard de goeie kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mandjes en frisse kleurtjes
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel mandjes en leuke zomerse kleuren!

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, bijna een mijlpaal. 200 van deze grote mandjes is echt wel veel hoor. De quilt eronder ziet er trouwens ook mooi uit. Is dat een applecore?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bingo! Is inderdaad een applecore. Dat is mam d'r meeneemproject. Wordt echt supermooi!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...