woensdag 12 juni 2013

Woensdag wasdag of toch liever mandjesdag?!?

Woensdag wasdag! Of niet, want ik moet werken vanochtend & het gaat misschien regenen, dus dan kan die was niet zo lekker buiten drogen vanmiddag. Ik denk dat ik maar hoop op een zonnetje in het weekend. Dan kunnen we die was ook wel doen. Maar bij was hoort een wasmand & automatisch moest ik denken aan de Trick or Treat-mandjes van Blackbird Designs. Het is dus weer woensdag mandjesdag!


Omdat ik op mijn werk zit, maar weer een foto van de mandjes genomen met de camera, die boven mijn bureau hangt. Er zijn weer 7 mandjes af. Met één van de mandjes op het bureau ben ik nog bezig. Dat brengt het totaal op 183. Nog even flink doorwerken & dan zit ik op de 200! Deze week een aantal Moda-mandjes. Vinden jullie ze ook niet leuk?!?

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige mandjes heb je weer gemaakt....ben benieuwd welk werk je doet met die camera boven je bureau (big brother is watching you?????)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...